Szanowni Państwo, niniejszym mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu pn.: ,,Zasady ubiegania się o przyznanie pomocy w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy „POPRAWA DOSTĘPU DO MAŁEJ INFRASTRUKTURY PUBLICZNEJ” w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju realizowanej przez LGD TURKOWSKA UNIA ROZWOJU – T.U.R w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027”, którego celem jest przedstawienie zakresu przedsięwzięć finansowanych w ramach naboru, procedury ubiegania się o wsparcie i kryteriów oceny formalnej wniosków.
Zaprezentowany zostanie także wniosek o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami. Szkolenie poprowadzi dla Państwa Magdalena Ciołek i Patrycja Kaźmierczak. Szkolenie odbędzie się w dniu 18 lutego br. w godzinach 13:00 – 16:00.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o dokonywanie zgłoszeń na Kartach Zgłoszenia najpóźniej do dnia 11 lutego br. O zakwalifikowaniu na liście obecności decydować będzie kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc jest ograniczona.
Osoba odpowiedzialna za przygotowanie i realizację szkolenia – Patrycja Kaźmierczak, tel. kontaktowy 63 289 36 57, e-mail: promocja@lgd-tur.org.pl.
Szczegóły: Program szkolenia i Karta zgłoszenia: tutaj